some alt
16.03.2025

5 практичних способів використовувати XML-карту сайту для ефективного SEO

5 практичних способів використовувати XML-карту сайту для ефективного SEO

XML-карти сайту sitemap.xml з’явилися ще в 2005 році, і може здатися, що вони вже застаріли. Але не поспішайте з висновками! Ось 5 способів, як вони можуть бути корисними у щоденній SEO-практиці:

  1. Прискорення індексації нових сторінок
    Створіть XML-карту спеціально для кількох нових сторінок, які потрібно проіндексувати, і надішліть її до Google Search Console (GSC).

  2. Швидка переіндексація сторінок
    Аналогічно до попереднього пункту, створіть окрему карту сайту, включивши до неї лише ті URL-адреси, які потребують переіндексації.

  3. Оперативне видалення сторінок з індексу
    Додайте тег noindex на сторінки, які потрібно виключити з пошуку, і надішліть до GSC XML-карту, що містить лише ці URL.

  4. Контроль індексації розділів сайту
    Використовуйте XML-карту для відстеження стану індексації окремих розділів вашого сайту.

  5. Покращення розуміння структури сайту пошуковими системами
    XML-карта допомагає пошуковим роботам швидше та точніше аналізувати структуру вашого сайту, що особливо корисно для великих проектів із великою кількістю сторінок. Це може позитивно вплинути на швидкість індексації та коректність відображення сайту в пошуковій видачі.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
Google нарешті визнав, що помічені вебмастерами зміни в пошуковій видачі сайтів були пов'язані з оновленням пошукового алгоритму. Оновлення отримало назву «Quality Update». Вебмастера називали оновлення «фантомним».
Интернет-магазин
Розуміння намірів користувача та створення унікального і релевантного контенту - важливі як ніколи. Значення зворотних посилань продовжує знижуватися. Частка пошуків, вироблених з мобільних пристроїв, росте.
SEO
Алгоритми ранжування сайтів у пошуковій системі Google постійно змінюються, але найцікавішим і правдивим здається їх дослідження, представлене компанією Backlinko. Дані звіту отримані шляхом аналізу 1 міліону результатів пошуку в Google.