some alt
26.03.2019

Чи завжди вигідне SEO-просування

У пошуках каналів залучення цільового трафіку на сайти їх власники часто звертаються до веб-компаній за послугою SEO-просування. Вона коштує недешево, але виконавці не завжди говорять замовникам, що цей метод може не підійти для їхнього бізнесу, що вкладення будуть нерентабельними.

Очевидно, що вкладати гроші в пошукове просування не має сенсу, якщо це не забезпечить прибуток від замовлень з сайту. Наші SEO-фахівці пояснять, у яких випадках використовувати пошукове просування невигідно і варто розглянути інші варіанти розкрутки бізнесу в інтернеті.

1. Ніша зайнята

Прайс-агрегатори, маркетплейси, дошки оголошень - з такими конкурентами складно змагатися. Дані типи сайтів мають найчастіше великий вік домену, велику кількість посилань, релевантні широкому колу запитів користувачів, що створює їм великий веб-авторитет і дає гарне ранжування пошуковими системами. Молодому сайту з такими ж товарами за такими ж цінами складно, а якщо чесно, то неможливо виштовхати з перших сторінок видачі таких монстрів.

Якщо асортимент товарів на сайті аналогічний тому, що пропонують великі гравці даного сегменту ринку, то варто розмістити свою продукцію або послуги на тих же маркетплейсах та прайс-агрегаторах й знаходити покупців через них.

Запускаючи проект у такиій ніші, потрібно використовувати кілька каналів залучення відвідувачів, для чого знадобиться значний бюджет. SEO-просування варто підключити: професійна оптимізація під низькочастотні та унікальні запити плюс нормальна якість сайту (привабливий дизайн, великий асортимент товарів, конкурентні ціни) дадуть нехай невеликий, але перспективний трафік і, відповідно, продажі.

2. Монобрендовий інтернет-магазин

У інтернет-магазинів з невеликим асортиментом продукції однієї категорії шанси на успіх у SEO-просуванні дуже слабкі. Конкуренти (а це ті ж самі агрегатори та маркетплейси) пропонують більше брендів (швидше за все, й вищезгаданий також) і надають значно ширший асортимент, що дає їм фору в ранжуванні пошуковими системами.

У цьому випадку можна розраховувати лише на низькочастотний брендовий трафік. Варто зробити разову SEO-оптимізацію й далі скористатися рекламою в соціальних мережах, на Ютубі, e-mail маркетингом.

3. Висока конкуренція при невеликому бюджеті на розкрутку

Для просування сайту в конкурентній ніші потрібна сильна команда, яка б проводила маркетинговий аналіз, покращувала внутрішню оптимізацію, забезпечувала збільшення кількості якісних зовнішніх посилань, створення оптимізованих текстів й т.д. Якщо клієнт не може або не хоче виділити на просування достатній бюджет, SEO-компанії та агентства від таких проектів часто відмовляються.

Наприклад, клієнт навряд чи знайде досвідченого виконавця для SEO-просування по тематиці «пластикові вікна Київ» за $200/міс. Взятися за це може який-небудь фрілансер, буде отримувати оплату кілька місяців без позитивних результатів. Таке просування закінчиться швидше за все відмовою від продовження послуг, тому що замовник буде відчувати себе обдуреним.

Клієнту варто прозондувати кілька веб-агентств та компаній, дізнатися порядок цін і терміни просування. Це допоможе адекватно оцінити бюджет свого проекту.

4. Новий продукт або послуга

Назва нового, ще невідомого покупцям продукту або бренду не запитується у пошукових систем, і для них ще немає історії пошукових запитів. SEO в цьому випадку буде неефективним, тому що не існує семантики, під яку проводити оптимізацію. Більш ефективний спосіб - розмістити рекламу там, де її побачить велика кількість потенційних покупців. Канали, які швидко підвищать впізнаваність бренду та популярність продукту - це нативна реклама, реклама в соціяльних мережах, на Youtube.

5. Очікування клієнтом швидких результатів

Слід розуміти, що SEO-просування сайтів не дає результатів за короткий термін. Роботи з оптимізації копіткі й різнопланові, потребують відстеження змін у алгоритмах пошукових систем та дій конкурентів. Стійкий ефект від них можна побачити тільки через кілька місяців, а для ніш з високою конкуренцією - навіть через рік.

Якщо потрібні швидкі продажі, найефективніший спосіб збільшити трафік на сайт - контекстна реклама. Але у порівнянні з нею SEO-просування дозволяє значно знизити середню вартість переходу на сайт з ростом органічного трафіку.

Висновок: необхідно серйозно підходити до просування сайтів, розуміти і грамотно використовувати різні способи розкрутки в інтернеті.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
Интернет-магазин
Ви не будете сперечатися, що конверсія сайту визначає його успіх і економить гроші. За статистикою, landing page (посадкова сторінка) збільшує кількість конверсій від 3 до 10 разів у порівнянні зі звичайним сайтом.
SEO
У березні 2018 року українські інтернет-магазини отримали можливість використовувати маркетплейс Google Shopping. Які в нього переваги? Як налаштовувати товарні оголошення?
Блог
Веб-розробники розуміють муки вибору замовника: хочеться красивий, ба більше, ексклюзивний сайт й недорого. Щоб допомогти прийняти рішення, порівняємо дві пропозиції — сайт за шаблоном та сайт з індивідуальним дизайном.