some alt
22.01.2016

Фактори ранжування в Google у 2015 році

Алгоритми ранжування сайтів у пошуковій системі Google постійно змінюються, але найцікавішим і правдивим здається їх дослідження, представлене компанією Backlinko. Дані звіту отримані шляхом аналізу 1 міліону результатів пошуку в Google.

Метою проведення дослідження Backlinko було знайти чинники, які корелюють з появою сайту на першій сторінці видачі пошуковика.

Основні чинники, які впливають на ранжування сайту в Google

1. Вхідні посилання залишаються надзвичайно важливими. За даними Backlinko, число доменів, які посилаються на сторінку, демонструє найвищу кореляцію з ранжуванням в порівнянні з іншими факторами.

2. Авторитетність домену, вимірювана Ahrefs Domain Rating, також сильно корелює з високими позиціями в Google.

3. Релевантність контенту важливіша для ранжирування сайту ніж його «глибина».

4. Більший за обсягом контент ранжується вище. В середньому, сторінки, що вийшли на першу сторінку Google, містять 1890 слів.

5. Використання протоколу HTTPS також демонструє видиму кореляцію з попаданням сайту на першу сторінку видачі Google.

6. Наявність мікророзмітки не показало зв'язку з високими позиціями в ранжируванні.

7. Контент, що містить хоч одне зображення, ранжується вище, ніж контент без картинок.

8. Невелика позитивна кореляція спостерігалася також між ключовими словами в тегах title, description і високими позиціями в Google.

9. Швидкість завантаження сайту має значення. «Швидкі» сторінки ранжуються значно вище, ніж ті, що повільно завантажуються.

10. Точна відповідність тексту в анкорах як і раніше має вплив на позиції в SERP.

11. Низький показник відмов корелює з високими позиціями в ранжуванні пошуковика.

Для проведення цього дослідження розробники Backlinko створили власні інструменти для аналізу сторінок, а також співпрацювали з рядом постачальників даних для отримання додаткової інформації. У ході дослідження вивчався топ 10 Google.

 

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
Новинка від Гугл: прискорені мобільні сторінки (AMP - абревіатура від Accelerated Mobile Pages). Вони з’являються із спеціальною поміткою у верхній частині сторінки пошуковика з результатами мобільної видачі. Версії статей із такими сторінками подаватимуться у вигляді "слайдера" або "каруселі". Незабаром очікується розширення підтримки таких сторінок і у основній пошуковій видачі.
Сайт компании
Веб-розробники розуміють муки вибору замовника: хочеться красивий, ба більше, ексклюзивний сайт й недорого. Щоб допомогти прийняти рішення, порівняємо дві пропозиції — сайт за шаблоном та сайт з індивідуальним дизайном.
Реклама
DSA-кампанії — це потужний інструмент для автоматизації та розширення охоплення в Google Ads, але не всі можуть налаштувати їх правильно. У цій статті розглянемо переваги та проблеми цього типу кампаній