Фактори ранжування в Google у 2015 році
Алгоритми ранжування сайтів у пошуковій системі Google постійно змінюються, але найцікавішим і правдивим здається їх дослідження, представлене компанією Backlinko. Дані звіту отримані шляхом аналізу 1 міліону результатів пошуку в Google.
Метою проведення дослідження Backlinko було знайти чинники, які корелюють з появою сайту на першій сторінці видачі пошуковика.
Основні чинники, які впливають на ранжування сайту в Google
1. Вхідні посилання залишаються надзвичайно важливими. За даними Backlinko, число доменів, які посилаються на сторінку, демонструє найвищу кореляцію з ранжуванням в порівнянні з іншими факторами.
2. Авторитетність домену, вимірювана Ahrefs Domain Rating, також сильно корелює з високими позиціями в Google.
3. Релевантність контенту важливіша для ранжирування сайту ніж його «глибина».
4. Більший за обсягом контент ранжується вище. В середньому, сторінки, що вийшли на першу сторінку Google, містять 1890 слів.
5. Використання протоколу HTTPS також демонструє видиму кореляцію з попаданням сайту на першу сторінку видачі Google.
6. Наявність мікророзмітки не показало зв'язку з високими позиціями в ранжируванні.
7. Контент, що містить хоч одне зображення, ранжується вище, ніж контент без картинок.
8. Невелика позитивна кореляція спостерігалася також між ключовими словами в тегах title, description і високими позиціями в Google.
9. Швидкість завантаження сайту має значення. «Швидкі» сторінки ранжуються значно вище, ніж ті, що повільно завантажуються.
10. Точна відповідність тексту в анкорах як і раніше має вплив на позиції в SERP.
11. Низький показник відмов корелює з високими позиціями в ранжуванні пошуковика.
Для проведення цього дослідження розробники Backlinko створили власні інструменти для аналізу сторінок, а також співпрацювали з рядом постачальників даних для отримання додаткової інформації. У ході дослідження вивчався топ 10 Google.