Google Shopping Україна: новий сервіс, нові можливості
Крилата фраза "Реклама - двигун торгівлі" чудово підходить і для онлайн продажів. Інтернет-продавці шукають, а інтернет-розробники пропонують нові і ефективніші способи реклами і просування товарів.
У березні 2018 року українські інтернет-магазини отримали можливість використовувати новий сервіс від Google — маркетплейс Google Shopping (у нас також використовуються назви Ґуґл Покупки, Google Покупки або Ґуґл Шопінг). Насправді цей сервіс далеко не новий для багатьох країн: новозеландський вчений-комп'ютерник Крейг Невілл-Меннінг запустив його ще в 2002 році. Фактично Гугл Покупки є прайс-агрегатором, що полегшує пошук товарів в інтернет-магазинах і дає можливість порівняти їх ціни.
Рекламні оголошення в Гугл Покупки (товарні оголошення) показуються в самому верху сторінки пошукової видачі перед результатами або зліва від них.
Зараз Google Shopping доступний в майже п'яти десятках країн, і Україна серед них "новенька".
За кордоном товарні оголошення використовуються вже кілька років, і виявилося, що Google Покупки дають набагато вищий коефіцієнт конверсії в порівнянні з текстовими оголошеннями.
Коефіцієнт конверсії товарних оголошень на 26% вище, а ціна за клік на 23% нижче, ніж у текстових!
Це приводить більший трафік на сайт за меншу ціну за клік, і в загальному підсумку рентабельність інвестицій в онлайн торгівлю підвищується.
Можливості для рекламодавців від Google Покупки
Збільшення трафіку. Використання товарних оголошень дає більший приріст CTR у порівнянні з текстовими.
Зростання числа цільових відвідувачів. Показ інформації про товари цікавий саме тим користувачам, які хочуть зробити покупку. Фотографії та ціни товарів допомагають їм зробити вибір ще до того, як клікнути по оголошенню. Переходячи на сайт, користувачі є вже не відвідувачами, що никають по сторінках, а впевненими покупцями.
Просте керування кампаніями. Система використовує інформацію про товари з фіда, посланого в Google Merchant Center. Асортимент можна переглядати в AdWords, групувати товари і змінювати ставки.
Докладні звіти. Статистика ефективності оголошень дана дуже деталізовано, що полегшує оптимізацію кампаній.
NB: Google Shopping не показує послуги, нерухомість, продаж квитків, обмін валют та ін. (Вивчіть повний перелік в правилах Google Покупок).
Тепер українські інтернет-магазини отримали ще один вид реклами своїх товарів. Товарні оголошення в Гугл покупки стануть ефективним інструментом для взаємодії з цільовою аудиторією.
Компанія Лаймнет пропонує свій досвід ведення рекламних кампаній і послугу "Google Покупки налаштування оголошень".