some alt
20.07.2023

Кращі безкоштовні фотобанки

Кращі безкоштовні фотобанки

Підбірка безкоштовних фотостоків має бути в арсеналі кожного, хто займається контентом або дизайном сайту, тому що не можна безкоштовно взяти картинку з інтернету. Весь контент в Інтернеті був зроблений конкретними авторами. Отже на будь-яку картинку існують авторські права, за порушення яких вам можна пред'явити санкції. Ми склали добірку безкоштовних фотобанків, якими користуємось.

Pexels. Всі фотографії на цьому майданчику можна використовувати безкоштовно і навіть згадувати автора необов'язково (хоча це вітається). Заборонено лише створювати видимість, що люди на фото схвалюють ваш продукт, перепродувати зображення або їх роздруковані копії та виставляти героїв фотографій у поганому світлі. Також сервіс надає вільний доступ до свого відеоконтенту. Головний плюс - більшість фотографій виглядають досить стильно і не схожі на типові стокові картинки.

безкоштовні фото

Unsplash. Великий англомовний фотобанк, зображення з якого можна безкоштовно використовувати для будь-яких цілей (у тому числі комерційних). Заборонено лише продавати їх без серйозних попередніх змін або виставляти на іншому схожому ресурсі.

Freepik. Окрім фото, на цьому майданчику є вектори, шаблони у форматі psd (для PhotoShop) та іконки. Зображення з цього фотостоку можна використовувати з будь-якою метою, але без платної підписки потрібно згадувати автора. Без реєстрації користувачі можуть завантажувати не більше трьох файлів на день, а якщо зареєструватися, то не більше десяти. Преміум підписка має на увазі доступ до більшої кількості файлів, можливість не вказувати автора і завантажувати до 100 зображень на день. Коштує вона 9,99 € на місяць. Є можливість скористатися сайтом російською мовою.

Pixabay. Окрім фото, тут є векторна графіка, ілюстрації, музика та відео, які безкоштовно можна використовувати для будь-яких цілей. Заборони також стандартні: не продавати картинки, не виставляти зображених людей у поганому світлі тощо.

Loon. Сервіс, який поєднує контент відразу з кількох популярних фотостоків: Pexels, Unsplash, Pixabay та Flickr. Всі ці майданчики (крім Flickr, про який поговоримо далі) дозволяють користуватися своїми матеріалами в будь-яких цілях і не згадувати авторів, тому проблем з авторськими правами не повинно бути. Тут є фотографії, іконки (у форматах PNG, SVG), відео та анімація.

Canva. Хоча це не зовсім фотобанк, не можна не згадати про цей сервіс. Спочатку це сайт, де можна створювати власні дизайни. Наприклад, там можна оформити презентацію, запрошення, резюме, пост для Вконтакте, логотип, банер для реклами тощо. Але також у них є стік картинок, де зібрано безкоштовні та платні фото, які не можна просто скачати, але можна використовувати у своїх дизайнах. Платними фотографіями російські користувачі зараз скористатися не зможуть: через санкції обробку платежів із Росії призупинено. Тож нам залишається доступний лише безкоштовний контент.

Burst. Сток від компанії Shopify, яка займається розробкою програмного забезпечення для рітейлу. Вони не забороняють користуватися своїм контентом у комерційних цілях. Плюс, на відміну від інших сервісів, вони навіть дозволяють друкувати свої зображення на упаковках товару, робити з ними футболки, кружки та будь-яку іншу продукцію.

Fotolia (Adobe Stock). Тут доступні зображення, відео, шаблони та 3D моделі. На сервісі є як безкоштовні, так і платні позиції, де 10 стандартних фото у високому дозволі коштуватимуть 29,99 $ на місяць. Також є преміальні картинки для сайту, соцмереж та інших майданчиків, які коштують дорожче. Весь контент вільно можна використовувати і в комерційних і некомерційних цілях.

PicJumbo. Ще один банк з безкоштовними фото, які можна використовувати навіть для свого просування. Але творці сайту попереджають, що на окремих стікових картинках можуть зустрічатися логотипи брендів, які не давали своєї згоди на участь у вашій рекламі, тому з цим треба бути акуратнішими. Також є і преміум передплата, за якою буде доступно більше картинок, плюс по 50 нових позицій щомісяця. Якщо ви вирішите зареєструватися, на пошту надходитимуть повідомлення про оновлення контенту.

Flickr. На сервісі обов'язково потрібно реєструватися, але там можна знайти ілюстрацію практично на будь-яку тематику. Усі зображення мають різний тип ліцензії, тому звертайте на це увагу. Для комерційного використання виберіть - Commercial use allowed.

Комерційне використання зображень з фотобанків

Як ви помітили, більшість фотобанків дають можливість використовувати свої файли з комерційною метою. На багатьох сайтах є два типи ліцензій: стандартна та розширена. Стандартна передбачає, що ви можете розміщувати картинки безплатно як фонове зображення для сайту, у блозі, в соцмережах, у презентаціях, рекламі тощо. Розширена дає можливість тиражувати зображення, перепродувати продукцію з ним, публікувати в журналах з великим тиражем тощо. Тому щоб не потрапити в неприємну ситуацію, завжди звертайте увагу, який тип ліцензії ви використовуєте. Якщо берете безкоштовний контент начебто без авторських прав, будьте особливо уважні до типу ліцензії. Адже дуже легко не подивитися на наявність копірайту, не звернути увагу на те, що автор дозволяє використання контенту лише разом із посиланням на себе тощо. Краще не сподіватися, що санкції вас не торкнуться, а фотостоки та фотобанки до вас не дістануться.

 

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
Сайт компании
У травні 2016 року мобільні алгоритми Google почнуть придавати ще більше значення таким сигналам, як ступінь адаптивності сайту для мобільних пристроїв. Це означає, що вплив цього фактору на позиції сайтів в мобільній видачі помітно посилиться, а його значимість для пошукової системи підвищиться.
Сайт компании
Ви хочете створити веб-сайт, або оновити існуючий? Необхідно добре попрацювати над його дизайном, зробити сайт привабливим і зручним для користувачів. І не забудьте попрощатися зі старомодними тенденціями. Йти в ногу з часом - це завжди перспективно.
SEO
Пошуковий сервіс Google при видачі результатів на той, або інший запит віддає пріоритет ресурсам, оптимізованим для мобільних пристроїв. Дана умова актуальна навіть у тому випадку, якщо користувач переглядає веб-сторінки зі стаціонарного комп'ютера .