some alt
01.07.2019

Оновлення алгоритмів Google

Оновлення алгоритмів Google

 

Просування сайту в пошукових системах - це результат ретельної роботи SEO-фахівців з його оптимізації. Щоб домогтися гарної видачі веб-сторінок, треба врахувати багато чинників, закладених в алгоритмах пошукової машини.

Ґуґл часто випускає оновлення своїх алгоритмів - від 500 до 600 змін щороку! Багато з них непомітні ні для сеошників, ні для користувачів. Але деякі були значні, викликали пертурбації в SERP та увійшли в аннали історії. Згадаймо їх поіменно (офіційно підтверджені Google).

  • Листопад 2003 - Florida: багато веб-сайтів з переспамленним контентом, прихованими текстами, з аффіліатами полетіли з топів прямо перед початком прибуткового різдвяного сезону.
  • Вересень 2005 - Jagger: оновлення, орієнтоване на боротьбу з неприродними, платними зворотними посиланнями та іншими видами спаму.
  • Грудень 2005 - березень 2006 - Big Daddy: поступове оновлення інфраструктури Google, яке змінило спосіб обробки таких параметрів, як канонічні URL та редіректи.
  • Cічень 2009 - Vince: швидке, помітне оновлення, яке отримало назву «big brands push», оскільки після нього було помічено поліпшення ранжування доменів багатьох великих брендів.
  • Серпень 2009 - Caffeine: якщо точно, то це було не оновлення, а введення нової системи веб-індексації, що дозволило Google ефективніше сканувати та зберігати дані та освіжити результати видачі.
  • Квітень 2010 року - MayDay: алгоритмічна зміна в оцінці Google сайтів, які найкраще підходять для довгих (long-tail) запитів.
  • Лютий 2011 - знаменита Panda, яка зачепила 12% запитів: оновлення, запущене з метою зменшення в SERP сайтів з неякісним, бідним контентом та заохочення унікального та привабливого контенту. У тому ж році, а також у 2012, 2014, 2015 роках були численні апдейти, й в 2016-му Panda увійшла в основний алгоритм Гугл.
  • Лисопад 2011 - Freshness: оновлення, що торкнулося 35% запитів, й буквально освіжило результати пошуку, пов'язані з поточними та повторюваними подіями, гарячими темами й т. п.
  • Січень 2012 - Page Layout, націлений на зниження рейтингу сайтів з великою кількістю статичних рекламних оголошень у верхній частині сторінок.
  • Лютий 2012 - Venice: оновлення, що відстежує, чи є запит чи сайт локальними та поліпшує формування пошукової видачі для користувача з конкретного населеного пункту.
  • Квiтень 2012 - Penguin вийшов на боротьбу з «чорними» SEO технологіями та знизив ранг або повністю виключив з видачі сайти з неякісними бек-лінками, неприродною швидкістю приросту кількості посилань та пошуковим спамом. Надалі вийшли ще сім оновлень алгоритму Penguin, й у вересні 2016 він став частиною основного алгоритму Google.
  • Вересень 2013 - Hummingbird: швидкий алгоритм, який краще розуміє, буквально «схоплює на льоту» запити користувачів, в тому числі голосові. За оцінками Google новий алгоритм торкнувся близько 90% пошукових запитів по всьому світу.
  • Липень 2014 року - оновлення алгоритму Pigeon стало значним для локального пошуку та покращило визначення Гуглом розташування запитів та їх «відстані до мети».
  • Квітень 2015 - Mobile-Friendly Update, який отримав прізвисько «Мобілегеддон»: оновлення, що схвалює адаптивні веб-ресурси та надає їм кращі результати у видачі на мобільних пристроях. Оновлення не вплинуло на результати пошуку з комп'ютерів та ноутбуків.
  • Жовтень 2015 - RankBrain: компонент основного алгоритму Ґуґл, який використовує машинне навчання. Запити проходять через модель інтерпретації, яка може визначати істинні наміри користувачів та надавати релевантніші результати. RankBrain допомагає обробляти неоднозначні й специфічні запити, особливо ті, з якими пошукова система стикається вперше.
  • Березень, квітень 2018 - оновлення основного алгоритму. Без акценту на деталі Google сказав, що зміни «принесуть користь веб-сторінкам, що були раніше недооцінені», й порадив «продовжувати створювати якісний контент».
  • Серпень 2018 - чергове широкомасштабне оновлення основного алгоритму, яке прозвали «медичним».
  • Березень 2019 - Гугл підтвердив глобальне оновлення ядра алгоритму, найбільше за останні роки. Оновлення отримало назву «Florida 2».

Спеціалізація веб-студії Лаймнет - створення та просування сайтів. Наші SEO-фахівці завжди в курсі професійних новин: відстежують зміни в пошуковій видачі, відгуки в SEO спільнотах та форумах та повідомлення самого Google. Аналіз та екстраполяція інформації дозволяють планувати роботи по оптимізації, зберегти й покращити результати своєї праці, що сприятиме й успіху клієнтів.

 

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
Часто задається питання, що вигідніше та ефективніше: пошукове просування чи контекстна реклама? У цій статті ми постаралися дати вичерпні відповіді.
Интернет-магазин
Розуміння намірів користувача та створення унікального і релевантного контенту - важливі як ніколи. Значення зворотних посилань продовжує знижуватися. Частка пошуків, вироблених з мобільних пристроїв, росте.
SEO
В цьому матеріалі ви взнаєте скільки Гуглу всередньому потрібно часу щоб відреагувати на зміни