18.09.2019
Основні чинники ранжирування Google в 2019 році
За оцінками єкспертів та SE0-спеціалістів, у 2019 році рейтинг факторів ранжирується наступним чином:
Релевантність менше всього контента на сторінках (текст, актуальний для пошукових запитів).
Качество ссылающихся доменів і сторінок, ведучих на сайті.
Використовуючи відповідні ключові слова, фрази та контента, які Google оцінюють як «дуже релевантні» або «кращі важливі» для відбору на пошуковий запит.
Домен E-A-T (експертність, авторитет, довірчість).
Удобство мобільної версії (UX та UI).
Прямые вхождения запросили в тексти, заголовки або метаданные.
Кількість і різноманітність посилальних доменів (то є кількість унікальних сайтів-донорів).
Достовірність контента, дотримуючись фактичних факторів (є вміст, заслуговуючи довіру з точки зору Google).
Доменний орган посилання (кількість і якість зовнішніх посилань на сайті).
E-A-T конкретної сторінки (або автора).
Використання релевантних нижчих сущностей (ім’я, поняття, місця та прочее) в контенті.
Скорость загрузки.
Поведені чинники (вовлечённость, пого-джання, то є швидке враження на сторінці видачі, показник відказового і прочее).
Свіжість, актуальна публікація.
Текст анкорів на посилаються на сторінках (є анкори, що знаходяться на URL-адресі посилання).
Розподіл, кількість і розбір фраз на сторінки.
Обьём контента на страницах.
Унікальні та відповідні зображення.
Доступність веб-сайту для людей з обмеженими можливостями (наприклад, альт для зображень, змінений розмір тексту, зручність чтенія, дизайн форм і так далі).
Анкорний текст внутрішніх посилань (є посилання на інших сторінках сайту).
Входження запроса в URL.
Упомінанія сайту або бренда в мережах без використання посилань.
Возраст сайт або домена
Використання Google AMP.
Знаходяться посилання на інших сайтах.
Ключова фраза в назві домена.
У серпні 2019 року компанія SparkToro з головою з Рандом Фішкіним опросила 1584 спеціалістів у галузі пошукової оптимізації, щоб дізнатися про основні фактори ранжирування та тренди в Google, і пообещала проводити подібні опроси щорічно.
MOZ за 2015, 2013, 2011, 2009, 2007 та 2005 роки і порівняв відповіді останніх випробовувань із агрегарованими даними опросів MOZ за 2015, 2013, 2011, 2009, 2007 та 2005 роки:
Вищий контент отримав оцінку більше, ніж ключові слова та посилання. У перших годах опросів у своїх основних факторах ранжирування фігурировали ключевики, привітання на першому місці вийшли посилання і продержали майже десятилетію. Тепер головний фактор - контент, який відбиває успіхи Google у сфері задоволення користувальницької інтеграції.
Цінність анкорного тексту зменшується. Раньше фактор завжди отримував високі оцінки, а в 2019 році навіть не потрапив у топ-10. Ранд вважає, що це не співпадає правильно, але згоду з тем, що Google відказав від більш високої залежності від анкорів при ранжированія.
Мобільна пригодність і швидкість завантаження превзошли оживлення. За результатами публікації Google публікуються фактичні характеристики, які не використовуються безпосередньо факторами ранжирування, а косменологічно здатні впливати на інші (наприклад, поведені). Для його високих оцінок виявились сюрприз і відбиваються, що спеціалізується на склонності, що об'єднує корреляцію і причинність.
Об'єкт контента і возраст сайту. Показані також коррелірують з високими положеннями, але технічно не використовують Google у ранжированні. Ренд удівлон (і навіть німецько розчарований) досить високо оцінював.
Фільтрація по геопозиції. Ренд визнає, що сама велика помилка в опромі - відсутнє дані про странах та мовах, з якими працює робота респондентів. Ці дані можуть мати велике значення при оцінці факторів ранжирування, і в майбутньому він виявляє вказані ці різниці.
Щодо трендів, то скептично відноситься до голосового відправника Сірі, Google Assistant, Alexa та провідних помічників і впевнених у тому, що правительство США приходить до значного переймену в роботі Google. Недосліджені та суботні взаємодії можуть вимагати більше часу, чим обозначені три роки.
Релевантність менше всього контента на сторінках (текст, актуальний для пошукових запитів).
Качество ссылающихся доменів і сторінок, ведучих на сайті.
Використовуючи відповідні ключові слова, фрази та контента, які Google оцінюють як «дуже релевантні» або «кращі важливі» для відбору на пошуковий запит.
Домен E-A-T (експертність, авторитет, довірчість).
Удобство мобільної версії (UX та UI).
Прямые вхождения запросили в тексти, заголовки або метаданные.
Кількість і різноманітність посилальних доменів (то є кількість унікальних сайтів-донорів).
Достовірність контента, дотримуючись фактичних факторів (є вміст, заслуговуючи довіру з точки зору Google).
Доменний орган посилання (кількість і якість зовнішніх посилань на сайті).
E-A-T конкретної сторінки (або автора).
Використання релевантних нижчих сущностей (ім’я, поняття, місця та прочее) в контенті.
Скорость загрузки.
Поведені чинники (вовлечённость, пого-джання, то є швидке враження на сторінці видачі, показник відказового і прочее).
Свіжість, актуальна публікація.
Текст анкорів на посилаються на сторінках (є анкори, що знаходяться на URL-адресі посилання).
Розподіл, кількість і розбір фраз на сторінки.
Обьём контента на страницах.
Унікальні та відповідні зображення.
Доступність веб-сайту для людей з обмеженими можливостями (наприклад, альт для зображень, змінений розмір тексту, зручність чтенія, дизайн форм і так далі).
Анкорний текст внутрішніх посилань (є посилання на інших сторінках сайту).
Входження запроса в URL.
Упомінанія сайту або бренда в мережах без використання посилань.
Возраст сайт або домена
Використання Google AMP.
Знаходяться посилання на інших сайтах.
Ключова фраза в назві домена.
У серпні 2019 року компанія SparkToro з головою з Рандом Фішкіним опросила 1584 спеціалістів у галузі пошукової оптимізації, щоб дізнатися про основні фактори ранжирування та тренди в Google, і пообещала проводити подібні опроси щорічно.
MOZ за 2015, 2013, 2011, 2009, 2007 та 2005 роки і порівняв відповіді останніх випробовувань із агрегарованими даними опросів MOZ за 2015, 2013, 2011, 2009, 2007 та 2005 роки:
Вищий контент отримав оцінку більше, ніж ключові слова та посилання. У перших годах опросів у своїх основних факторах ранжирування фігурировали ключевики, привітання на першому місці вийшли посилання і продержали майже десятилетію. Тепер головний фактор - контент, який відбиває успіхи Google у сфері задоволення користувальницької інтеграції.
Цінність анкорного тексту зменшується. Раньше фактор завжди отримував високі оцінки, а в 2019 році навіть не потрапив у топ-10. Ранд вважає, що це не співпадає правильно, але згоду з тем, що Google відказав від більш високої залежності від анкорів при ранжированія.
Мобільна пригодність і швидкість завантаження превзошли оживлення. За результатами публікації Google публікуються фактичні характеристики, які не використовуються безпосередньо факторами ранжирування, а косменологічно здатні впливати на інші (наприклад, поведені). Для його високих оцінок виявились сюрприз і відбиваються, що спеціалізується на склонності, що об'єднує корреляцію і причинність.
Об'єкт контента і возраст сайту. Показані також коррелірують з високими положеннями, але технічно не використовують Google у ранжированні. Ренд удівлон (і навіть німецько розчарований) досить високо оцінював.
Фільтрація по геопозиції. Ренд визнає, що сама велика помилка в опромі - відсутнє дані про странах та мовах, з якими працює робота респондентів. Ці дані можуть мати велике значення при оцінці факторів ранжирування, і в майбутньому він виявляє вказані ці різниці.
Щодо трендів, то скептично відноситься до голосового відправника Сірі, Google Assistant, Alexa та провідних помічників і впевнених у тому, що правительство США приходить до значного переймену в роботі Google. Недосліджені та суботні взаємодії можуть вимагати більше часу, чим обозначені три роки.