some alt
28.09.2016

Penguin 4.0 - Google оновив алгоритм

23.09.2016 Google нарешті офіційно підтвердив оновлення алгоритму Penguin 4.0, це подія, яку чекали аж два роки. Останнє оновлення - Penguin 3.0 - вийшло у 2014 році і торкнулося тільки менше ніж 1% запитів з США та Великої Британії, але в решті решт було перенесено на 12 мільярдів запитів.

Що це за птах такий, цей Penguin? Google запустив цей алгоритм у 2012 році. Він в основному полює на неорганічні посилання: ті, які були куплені або розміщені виключно заради поліпшення рейтингу. До того моменту погані лінки просто знецінювалися, і необхідно було замінити їх, для того, щоб відновити ранжування. Після того, як Penguin пірнув у «Ґуглове море», просувати сайти з цими bad links стало проблематично, тому що треба було проводити перевірки та видалення спам-посилань. Такі сайти потрапляли до «чорного списку». Він час від часу оновлювався, але покращення, якщо вони і були, можна було побачити не скоро. Оновлений алгоритм працює вже в режимі реального часу, тож тепер результат стає відомим одразу після індексації. Приємно те, що розміщення неякісних посилань вже не виставить сайт з топ-зони, він буде просто поступово опускатися. Також радує адаптація під усі мови, що сприймаються пошуковою системою.
Стежте за польотом: Google заявляє, що не збирається гучно оголошувати майбутні оновлення.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
Робота з контентом сайту дуже важлива для його оптимізації для пошукових систем. Для того, щоб отримати SEO-текст, який би сподобався пошуковим машинам, користувачам, а також замовнику, треба скласти технічне завдання на написання статті і викласти в ньому всі вимоги. Як же скласти технічне завдання для копірайтера?
SEO
Перехід на протокол HTTPS для сайту може дати дуже позитивні зміни його позицій у видачі. І ця заява підтверджується аналізом даних, який демонструє, що багато сайтів з безпечним протоколом реально піднімаються вище в SERP. Цей факт переконує в тому, що перехід на HTTPS протокол дасть перевагу всім сайтам, а не тільки тим, які оперують персональною інформацією своїх відвідувачів.
SEO
Пошуковий сервіс Google при видачі результатів на той, або інший запит віддає пріоритет ресурсам, оптимізованим для мобільних пристроїв. Дана умова актуальна навіть у тому випадку, якщо користувач переглядає веб-сторінки зі стаціонарного комп'ютера .