some alt
28.09.2016

Penguin 4.0 - Google оновив алгоритм

23.09.2016 Google нарешті офіційно підтвердив оновлення алгоритму Penguin 4.0, це подія, яку чекали аж два роки. Останнє оновлення - Penguin 3.0 - вийшло у 2014 році і торкнулося тільки менше ніж 1% запитів з США та Великої Британії, але в решті решт було перенесено на 12 мільярдів запитів.

Що це за птах такий, цей Penguin? Google запустив цей алгоритм у 2012 році. Він в основному полює на неорганічні посилання: ті, які були куплені або розміщені виключно заради поліпшення рейтингу. До того моменту погані лінки просто знецінювалися, і необхідно було замінити їх, для того, щоб відновити ранжування. Після того, як Penguin пірнув у «Ґуглове море», просувати сайти з цими bad links стало проблематично, тому що треба було проводити перевірки та видалення спам-посилань. Такі сайти потрапляли до «чорного списку». Він час від часу оновлювався, але покращення, якщо вони і були, можна було побачити не скоро. Оновлений алгоритм працює вже в режимі реального часу, тож тепер результат стає відомим одразу після індексації. Приємно те, що розміщення неякісних посилань вже не виставить сайт з топ-зони, він буде просто поступово опускатися. Також радує адаптація під усі мови, що сприймаються пошуковою системою.
Стежте за польотом: Google заявляє, що не збирається гучно оголошувати майбутні оновлення.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
Интернет-магазин
Розуміння намірів користувача та створення унікального і релевантного контенту - важливі як ніколи. Значення зворотних посилань продовжує знижуватися. Частка пошуків, вироблених з мобільних пристроїв, росте.
Реклама
DSA-кампанії — це потужний інструмент для автоматизації та розширення охоплення в Google Ads, але не всі можуть налаштувати їх правильно. У цій статті розглянемо переваги та проблеми цього типу кампаній  
SEO
Google удосконалює алгоритм за допомогою машинного навчання, щоб краще ранжувати сайти, які дійсно корисні.