some alt
12.04.2015

Розкрутка сайтів: який метод вибрати?

Розкрутка сайту (підвищення його відвідуваності) - це завдання, з яким стикається власник сайту після його створення. Відвідувачі потрібні завжди: чим їх більше - тим краще. Якщо сайт комерційний, то тут взагалі є пряма залежність: відвідувачі - це потенційні клієнти, покупці. Чим більше відвідувачів - тим більше заробіток.

Розкрутка сайтів давно перетворилася на налагоджений процес, що використовує цілий ряд інструментів, методів і технологій. Вибір методу багато в чому залежить від тематики веб-ресурсу, його цілі і аудиторії.

Наприклад, для розважальних сайтів одним із важливих засобів розкрутки є рекламні банери, для новинних порталів - яскраві анонси новин та статей на інших сайтах, а для інформаційних, освітніх та наукових сайтів - прямі посилання з ресурсів, близьких за тематикою. Можна назвати і таке джерело трафіку, як блоги та соціальні мережі.

На комерційні сайти більшість відвідувачів повинні приходити з пошукових машин, оскільки саме там потенційні клієнти шукають товари та послуги. Існує два шляхи для підвищення потоку відвідувачів з пошукачів: пошукове просування і контекстна реклама.

Саме про ці два методи ми далі і розповімо. У кожного з них є свої плюси і мінуси. У цій статті ми спробуємо провести їх порівняльний аналіз і підказати Вам, що вибрати. пошукове просування або контекстну рекламу.

 

Контекстна
реклама
Пошукове просування
Загальні положення
Контекстна реклама - це оголошення, які виводяться пошукачем поряд з основною видачею сайтів на сторінці результатів пошуку. Вони також виводяться на сторінках сайтів-партнерів. Результатом пошукового просування є виведення сайту на першу сторінку видачі за певними пошуковими запитами.
Час очікування результату
Швидкий результат

Рекламна кампанія включається відразу після налаштування, модерації та оплати. Результати можна побачити у перший же день.

Відключається також швидко (найчастіше через те, що закінчуються гроші або при необхідності - ви відключаєте кампанію самі). 
Повільний результат

Досить великі терміни - 1,2,3 і більше місяців (чим складніше запити, тим довше).
 
Однак і зникнення результатів теж проходить повільно. Приміром, ви відмовилися від послуг просування. Це не означає, що наступного дня Вашого сайту не буде на першій сторінці.
Результати і гарантії
Як тільки Ви запустили кампанію, Ви одразу отримуєте свою порцію відвідувачів. Звичайно, за умови, що за обраними Вами запитам, хтось щось буде шукати.
 
Однак потрібно розуміти, що не всі користувачі пошуку клікають на контекстні оголошення. Вони все-таки відокремлені від основної видачі сайтів. Деякі користувачі ставляться до контексту із сумнівом: мовляв, сайт не чесно домігся визнання пошукача, а просто заплатив достатньо.
 
Початок кампанії та дотримання умов гарантується сервісом контекстної реклами (або пошуковою системою) як юридичною особою. 
Результати пошукової оптимізації Ви будете спостерігати плавно. Через тиждень Ви можете переміститися на другу сторінку, що явно краще десятої. Через місяць - Ви вже можете бути в Топі по половині слів. І так далі.
 
Однак слід зауважити, що довіра основної маси користувачів до сайтів, які чесно присутні в Топі набагато більше, ніж до тих, які дають контекстну рекламу.
 
Результати не можуть бути гарантовані, адже пошукові системи проти таких результатів. Договір на SEO завжди краще розглядати «від протилежного» - що буде, якщо результату не буде. Поважаючи себе SEO-фахівці, прописують у договорах пункт про гарантії: не вивели - гроші повертаються.
Модель оплати
Це, безперечно, плюс контекстної реклами: Ви платите тільки за клік - тобто тільки якщо Вас знайшли, побачили і кликнули - тоді реклама спрацювала, відвідувач зайшов на Ваш сайт.
 
Однак дуже важко передбачити, скільки буде кліків. Це залежить від того, наскільки цікаво складено оголошення і як часто воно буде показуватися, що безпосередньо пов'язано з ціною за клік. Бувають випадки, коли не виставили обмеження на кількість кліків в день, за день виклікується весь місячний бюджет кампанії.
 
Крім того, у контекстної реклами є ще одна проблема - склікування. Це замовлені конкурентами порожні кліки, зроблені не з метою перейти на сайт в пошуках інформації або послуг, а з метою зірвати рекламну компанію.
Зазвичай звучить приблизно так: «за запит на місяць» (тобто за знаходження запиту на певних місцях пропорційно дням знаходження).
 
Терміни, за які гарантується виведення сайту - зазвичай це кілька місяців. Ось і оплата здійснюється помісячно: 3 долара за таке-то слово, 50 доларів - за це і так далі.
 
Однак, якщо певне слово не виходить в топ за оговорений термін, гроші, заплачені за SEO повертаються. Тобто, у разі невивденія слова за 50 у.о. / мес за гарантований період (на приклад, 3 місяці) - Вам повинні повернути 150 доларів. Якщо, звичайно, цей пункт прописаний в договорі.
Ціна
Ціну одного цільового відвідувача в контекстній рекламі можна не тільки точно порахувати, її ще й можна точно виставити. Ціну одного цільового відвідувача при пошуковому просуванні точно порахувати не можна, однак емпіричні спостереження показують, що в більшості випадків ціна одне відвідування при пошуковому просуванні набагато нижча, ніж в контекстній рекламі. Хоча тут, звичайно, все залежить від конкретних запитів.

 

При виборі методу розкрутки найсуттєвішими, на наш погляд, є два чинники: терміни і гроші. Якщо для Вас важливіше найшвидше досягнення результатів - то тут однозначно виграє контекстна реклама. А якщо терміни «не горять» і Вас цікавить довгострокова перспектива, то найчастіше ефективніше виявляється пошукове просування сайту. Що стосується вартості послуг - зверніться до наших SEO-фахівців з готовим набором слів. Ми точно підкажемо, що для Вас вигідніше в тій чи іншій ситуації.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
SEO-Фахівці помітили ознаки кількох оновлень пошукового алгоритму Google протягом жовтня. У повідомленнях вебмайстрів говоритися про зміни, починаючи з 4 жовтня і по теперішній час. Сеошніки вже називають цей алгоритм Зомбі.
SEO
Робота з контентом сайту дуже важлива для його оптимізації для пошукових систем. Для того, щоб отримати SEO-текст, який би сподобався пошуковим машинам, користувачам, а також замовнику, треба скласти технічне завдання на написання статті і викласти в ньому всі вимоги. Як же скласти технічне завдання для копірайтера?
SEO
Ґуґл часто випускає оновлення своїх алгоритмів - від 500 до 600 змін щороку! Багато з них непомітні ні для сеошників, ні для користувачів. Але деякі були значні, викликали пертурбації в SERP та увійшли в аннали історії.