some alt
28.03.2017

Що таке релевантний контент, який так любить Google?

При ранжуванні пошукові системи (ПС) виводять вище сайти, які найкращим чином відповідають їх вимогам оптимізації, і в першу чергу ті, чий контент визнаний якісним.

Спробуємо зібрати разом і проаналізувати всі моменти, на які необхідно звернути увагу при написанні оптимізованих текстів для сторінок сайту.

1. Оптимальна довжина тексту

Конкретна кількість знаків, наприклад 2000, не повинна бути орієнтиром для всіх текстів. Все залежить від тематики сайту. Очевидно, що для інформаційних сторінок текст повинен бути досить великим, а текст опису товару короткий.

Є досить прості способи визначення оптимальної довжини тексту для певної сторінки. Можна скористатися онлайн сервісами (наприклад, Seolib), які по введеному ключовому запиту проаналізують контент сайтів, що потрапили в топ-10 пошукової видачі, і видадуть середній для цієї вибірки обсяг тексту.

2. Зручність читання або, як частіше говорять, читабельність

Одним з головних критеріїв оцінки якості контенту є його структура. ПС полюбляють правильно і оптимально структуровані тексти. Але не слід забувати, що контент призначений в першу чергу для відвідувачів сайту, а це значить, що інформація повинна бути викладена зрозуміло і грамотно.

Попрацювати над текстом допоможуть онлайн сервіси, які пропонують перевірку грамотності та унікальності (див. нижче), а також орфографічні і тлумачні словники.

3. Щільність ключових слів

Ключові слова відображають запити користувачів, які шукають в Інтернеті інформацію, товари або послуги. Саме за ключовими словами, які містяться в тексті і які відповідають запиту, ПМ вибирає, які сайти показувати. Але глибоко помиляється той, хто розміщує на сайті текст, повністю складений з одних ключових слів. Для пошукової машини це - спам, і такий сайт потрапить під санкції. Тут важливо “не передати куті меду”: рекомендована максимальна щільність ключових слів - 7%.

Також слід нагадати всім, хто шукає заповітні ключові слова, які приведуть на сайт багато відвідувачів, про інструменти пошуку цих самих ключових слів - про добре відомі, такі як Планувальник ключових слів Google, і про нові, наприклад, Serpstat. До речі, Serpstat видає багато низькочастотних ключових слів, якими можна прекрасно розбавити текст, роблячи його більш "читабельним".

4. Унікальність тексту

Це важливий параметр для визначення релевантності контенту. Такі популярні інструменти як Антиплагіат content-watch.ru або Перевірка тексту на унікальність text.ru визначають технічну унікальність тексту, тобто вони перевіряють, чи дублюється даний текст на інших сайтах. При отриманні показника 80-100% текст вважається унікальним.

Але пошукові машини тепер порозумнішали, і Google вже застосовує латентно-семантичний аналіз тексту і інші критерії для визначення його смислової унікальності. Так що сучасні контент райтери повинні по максимуму використовувати свій творчий потенціал.

 

Об'єктивно ми розуміємо, що Google не судить тексти як людина - сподобалося-не сподобалося - але він аналізує поведінку відвідувачів сайтів, а вже вони, швиденько покидаючи сайт або залишаючись на його сторінках, ясно показують йому, який за якістю тут контент. Написати унікальні читабельні тексти та підбірати якісні цікаві зображення бажано ще на етапі створення сайту. Це також важливо для SEO-просування, адже це - факторы ранжування сайту.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
Сайт компании
У травні 2016 року мобільні алгоритми Google почнуть придавати ще більше значення таким сигналам, як ступінь адаптивності сайту для мобільних пристроїв. Це означає, що вплив цього фактору на позиції сайтів в мобільній видачі помітно посилиться, а його значимість для пошукової системи підвищиться.
SEO
SEO-Фахівці помітили ознаки кількох оновлень пошукового алгоритму Google протягом жовтня. У повідомленнях вебмайстрів говоритися про зміни, починаючи з 4 жовтня і по теперішній час. Сеошніки вже називають цей алгоритм Зомбі.
Блог
Сайт під ключ - це пакетна пропозиція, дуже приваблива для проектів будь-якого типу, особливо для складних, таких як корпоративний сайт або інтернет-магазин.