some alt
08.06.2016

Seo тренди 2016

Google удосконалює алгоритм за допомогою машинного навчання, щоб краще ранжувати сайти, які дійсно корисні.
У минулому посередній сайт міг отримати високі позиції, якщо ви знали, як підлаштуватися під алгоритми ранжування Google.
Надалі, на високих позиціях залишаться дійсно кращі сайти, які можна показати користувачам, виграють сайти, які пропонують більш зручний інтерфейс і мають найбільш релевантний контент (найбільш пророблений, унікальний, інформативний).

На думку експертів, в 2016 році будуть мати найбільший вплив наступні фактори:

  • сумісність з мобільними пристроями,
  • релевантний унікальний контент, семантика з багатоскладних фраз,
  • швидкість завантаження сайту.

Крім того, високоякісні посилання, активність в соціальних медіа як і раніше будуть враховуватися при ранжуванні.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
Лендинг
Під час кризи, рекламодавці не можуть дозволити собі постійне збільшення бюджету, тому гостро стоїть питання як ефективніше перетворювати відвідувачів сайту в зацікавлених клієнтів.
SEO
Ґуґл часто випускає оновлення своїх алгоритмів - від 500 до 600 змін щороку! Багато з них непомітні ні для сеошників, ні для користувачів. Але деякі були значні, викликали пертурбації в SERP та увійшли в аннали історії.
SEO
SEO-Фахівці помітили ознаки кількох оновлень пошукового алгоритму Google протягом жовтня. У повідомленнях вебмайстрів говоритися про зміни, починаючи з 4 жовтня і по теперішній час. Сеошніки вже називають цей алгоритм Зомбі.