Скільки часу потрібно Google, щоб зреагувати на зміни сайті?
В цьому матеріалі ви взнаєте скільки Гуглу всередньому потрібно часу щоб відреагувати на зміни
Он-пейдж фактори (зміни на сторінці)
Дрібні он-пейдж зміни (заміна пари слів): Ніколи
— Google ігноруватиме незначні зміни на сторінці нескінченно.
Великі он-пейдж зміни: 48 годин - Freshness апдейт, 3-4 тижні - Перерахунок он-пейдж рейтингу
— Якщо запит сприяє свіжому контенту, можна помітити початковий буст свіжості. Постійний он-пейдж швидко перераховується за 3-4 тижні.
Посилання
Нове посилання з високим авторитетом: 48 годин - 3 тижні
— Трастові беклінки можуть якнайшвидше вплинути на позиції.
Нове посилання з низьким авторитетом: 3 тижні - 3 місяці
— Менш авторитетним посиланням може знадобитися кілька тижнів, щоб вплинути на ранжування
Нові внутрішні посилання на існуючих сторінках: 3 тижні - Ніколи
— Якщо сторінка із внутрішніми посиланнями не отримує серйозного апдейту, ефект може сильно затягнутися.
Нове внутрішнє посилання на новій сторінці - 1-3 тижні
— Для кращого результату комбінуйте зовнішні та внутрішні посилання. (Зовнішнє посилання -> Сторінка -> Внутрішнє посилання -> Цільова сторінка)
Втрата / видалення посилання: 1 тиждень - 6 місяців
— У деяких випадках Google може продовжувати враховувати посилання ранжування довго після його видалення.
Якість сайту
Поліпшення поведінкових метрик: 3 тижні - 3 місяці
— Google зазвичай всередньому за 30 днів, і потрібно щонайменше 3 тижні, щоб побачити результат.
Маніпуляції з CTR: 24 години – 7 днів
- Обережно з накруткою CTR.
Core Web Vitals: 3 дні - 1 місяць
- Сильно залежить від кількості відвідувачів (більше користувачів - швидше за апдейти)