some alt
29.07.2024

Скільки часу потрібно Google, щоб зреагувати на зміни сайті?

Скільки часу потрібно Google, щоб зреагувати на зміни сайті?

В цьому матеріалі ви взнаєте скільки Гуглу всередньому потрібно часу щоб відреагувати на зміни

Он-пейдж фактори (зміни на сторінці)

Дрібні он-пейдж зміни (заміна пари слів): Ніколи

— Google ігноруватиме незначні зміни на сторінці нескінченно.

Великі он-пейдж зміни: 48 годин - Freshness апдейт, 3-4 тижні - Перерахунок он-пейдж рейтингу

— Якщо запит сприяє свіжому контенту, можна помітити початковий буст свіжості. Постійний он-пейдж швидко перераховується за 3-4 тижні.

Посилання

Нове посилання з високим авторитетом: 48 годин - 3 тижні

— Трастові беклінки можуть якнайшвидше вплинути на позиції.

Нове посилання з низьким авторитетом: 3 тижні - 3 місяці

— Менш авторитетним посиланням може знадобитися кілька тижнів, щоб вплинути на ранжування

Нові внутрішні посилання на існуючих сторінках: 3 тижні - Ніколи

— Якщо сторінка із внутрішніми посиланнями не отримує серйозного апдейту, ефект може сильно затягнутися.

Нове внутрішнє посилання на новій сторінці - 1-3 тижні

— Для кращого результату комбінуйте зовнішні та внутрішні посилання. (Зовнішнє посилання -> Сторінка -> Внутрішнє посилання -> Цільова сторінка)

Втрата / видалення посилання: 1 тиждень - 6 місяців

— У деяких випадках Google може продовжувати враховувати посилання ранжування довго після його видалення.

Якість сайту

Поліпшення поведінкових метрик: 3 тижні - 3 місяці

— Google зазвичай  всередньому за 30 днів, і потрібно щонайменше 3 тижні, щоб побачити результат.

Маніпуляції з CTR: 24 години – 7 днів

- Обережно з накруткою CTR.

Core Web Vitals: 3 дні - 1 місяць

- Сильно залежить від кількості відвідувачів (більше користувачів - швидше за апдейти)

 

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
У вересні 2013 року року Google випустив новий пошуковий Алгоритм Колібрі (Hummingbird). В основі математичного аналізу закладені не тільки словосполучення ключових фраз, але і їх смислове навантаження.
SEO
Google нарешті визнав, що помічені вебмастерами зміни в пошуковій видачі сайтів були пов'язані з оновленням пошукового алгоритму. Оновлення отримало назву «Quality Update». Вебмастера називали оновлення «фантомним».
Интернет-магазин
Розуміння намірів користувача та створення унікального і релевантного контенту - важливі як ніколи. Значення зворотних посилань продовжує знижуватися. Частка пошуків, вироблених з мобільних пристроїв, росте.