some alt
16.06.2015

ТОП-5 помилок лендінгових сторінок

Під час кризи, рекламодавці не можуть дозволити собі постійне збільшення бюджету, тому гостро стоїть питання як ефективніше перетворювати відвідувачів сайту в зацікавлених клієнтів. Про те, як збільшити відсоток конверсії без збільшення рекламного бюджету і уникнути основних помилок при створенні Лендінгу піде мова в цій статті.

Помилка 1. Немає зв'язку між рекламою і посадковою сторінкою

За статистикою, відвідувач перейшовши з реклами за на ваш сайт, в перші 2-3 секунди приймає основне рішення - залишатися на сайті чи ні. Ви можете замовити найкрасивіший дизайн для вашої посадкової сторінки, але якщо вона не буде відповідати очікуванням відвідувача - він піде.
Тому намагайтеся швидко і переконливо інформувати відвідувачів про те, що дасть їм сайт, чому ця пропозиція актуальна і який наступний крок

Помилка 2. Немає чіткої структури сторінки

Елементи посадкової сторінки знаходяться в безладді, сторінка перевантажена графікою і не розставлено акценти.
Не потрібно жертвувати ясністю заради дизайну

Помилка 3. Немає явно сформульованого заклику до дії

Найчастіше якийсь заклик до дії на сторінці вже є. Дуже часто він оформлений як кнопка. Від того, що на цій кнопці написано, нерідко залежить відсоток конверсії. Однозначно краще працюють кнопки, чітко пояснюють, що станеться після їх натискання. Заклик також повинен бути сформульований у вигляді інструкції

Помилка 4. Неякісний контент

Зображення і тексти на сторінці не показують вигоду від придбання продукту, що не розвіюють страхи, не викликають довіри.
Говорите мовою покупця, користуйтеся тією мовою, якою користуються ваші потенційні покупці

Помилка 5. Фокус на сторінки неправильною

Допоможіть користувачеві сфокусуватися. Виділіть головне - якоря і заклики до дії, пригасити допоміжні моменти, збільшіть шрифт.

Кожен елемент на вашій цільовій сторінці повинен вести до збільшення рівня конверсії. Якщо на цільовій сторінці є хоч один елемент без певної мети, просто удаліть його.

Спасибі за увагу!


Якщо у вас є питання або потрібна допомога у створенні посадкової сторінки - звертайтесь, ми вам обов'язково допоможемо.

Залиште заявку на безкоштовну консультацію.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
Алгоритми ранжування сайтів у пошуковій системі Google постійно змінюються, але найцікавішим і правдивим здається їх дослідження, представлене компанією Backlinko. Дані звіту отримані шляхом аналізу 1 міліону результатів пошуку в Google.
SEO
У вересні 2013 року року Google випустив новий пошуковий Алгоритм Колібрі (Hummingbird). В основі математичного аналізу закладені не тільки словосполучення ключових фраз, але і їх смислове навантаження.
SEO
Перехід на протокол HTTPS для сайту може дати дуже позитивні зміни його позицій у видачі. І ця заява підтверджується аналізом даних, який демонструє, що багато сайтів з безпечним протоколом реально піднімаються вище в SERP. Цей факт переконує в тому, що перехід на HTTPS протокол дасть перевагу всім сайтам, а не тільки тим, які оперують персональною інформацією своїх відвідувачів.