Як підняти сторінку в пошуку при канібалізації?
Канібалізація трафіку – це ситуація, коли кілька сторінок одного сайту конкурують між собою за ті самі ключові слова в пошуковій видачі. В результаті пошукові системи не можуть визначити, яку сторінку просувати, і ранжують їх гірше, ніж могли б. І в результаті - ви отримуєте трафік трохи на одну і трохи на іншу і менше, ніж могли б.
Як виправити канібалізацію?
Якщо ваші сторінки конкурують між собою, Google не знає, яку з них ранжувати, найкращий спосіб усунути це - Об'єднання сторінок і злиття контенту.
Такий варіант найкраще підходить, якщо:
- Сторінки мають схожу тематику.
- Одна з них слабша в SEO.
- Контент можна логічно поєднати.
Як правильно це зробити:
- Вибрати головну URL-адресу.
- Перенести найкращий контент із дублюючих сторінок.
- Видалити дублюючий контент. Налаштувати 301 редирект зі старих URL (якщо ці сторінки не приносять трафіку, але заважає SEO)
- Якщо ж сторінка приносить трафік, але заважає основний продається, краще не видаляти її, а переписати контент і мета-теги, щоб вони краще відповідав різним ключовим запитам.
- Додати внутрішні посилання на основну продаючу для посилення релевантності.
Типовий приклад, де за позиції у видачі конкурують кілька сторінок, ви бачите на скрині нижче
Часто між собою конкурують комерційні сторінки (сторінки послуг чи розділи інтернет-магазину) та інформаційні (статті, новини). Як правило, трафік не конвертує, і навіть якщо у вас сторінка блогу займає більш високі позиції у видачі, краще пожертвувати не конверсійним трафіком і залишити комерційну сторінку.
Канібалізація - серйозний сигнал до оптимізації. Головне – не залишати сторінки-конкуренти, а зробити так, щоби кожна працювала на свою аудиторію.
В результаті правильного усунення канібалізації ви отримаєте:
Зростання позицій – пошукові системи краще розуміють, яку сторінку просувати.
Збільшення трафіку – сильна сторінка отримує більше кліків.
Найкраща конверсія – користувачі потрапляють на релевантний контент.