some alt
19.07.2023

Як створити посадкову сторінку з високою конверсією?

У структурі лендингу дуже часто припускаються помилок. Через це сторінка не продає, а її власники шукають причину поганого продажу в налаштуваннях реклами Google Ads.

А все може бути набагато простіше: якщо ви бачите, що переходи на лендинг є, але відсоток звернень до компанії низький, то проблему варто пошукати саме на посадковій сторінці. Можливо тексти не розкривають всіх переваг продукту, можливо немає зручних способів для зв'язку з компанією, а може у сторінки просто невдалий заголовок. Усі ці моменти ми й обговоримо у цій статті.

Структура лендінгу

Лендінг - це односторінковий сайт. Отже, розгалуженої структури з розділами та підрозділами у нього немає. Особливість лендингів у цьому, що вони за просування конкретної послуги чи товару на конкретну цільову аудиторію. Саме це дає односторінникам підвищену конверсію порівняно із звичайними сайтами. Адже увага людей не розпорошується, вони не плутаються в великій кількості пропозицій, і це підвищує можливість купівлі або заявки.

Структуру лендингів можна розділити на три частини:

  1. Перший екран. Це те, що людина бачить одразу. Від того, як виглядає перший екран, залежить, чи залишиться потенційний клієнт на сайті або закриє його через пару секунд.
  2. Основний блок контенту. Тут міститься основна інформація про продукт: його переваги, умови покупки, ціни тощо. Основний блок контенту лендингу може містити кілька окремих блоків.
  3. Футер. Це найнижча частина односторінника, де зазвичай дублюються контакти компанії: її адреса, телефон та інші способи зв'язку.

Давайте подивимося на ці три частини лендингу окремо, адже кожна включає ще багато внутрішніх компонентів.

Перший екран лендінгу: як його правильно скласти

Ось що зазвичай розміщують на першому екрані:

Шапка. Як правило, сюди додають логотип компанії, щоб людина відразу розуміла, що прийшла за адресою. А ще тут розміщують телефон і кнопки для зв'язку з компанією в месенджерах. Номер телефону важливо зробити клікабельним, щоб людина змогла швидко звернутися в компанію і їй не довелося вводити 11 цифр вручну (це дуже бісить).

Меню. Якщо лендинг є досить довгим, у верхній частині можна зробити меню з посиланнями на основні блоки. Так людям буде простіше зорієнтуватися та одразу перейти до цін або прикладів робіт.

Заголовок. Одна з найважливіших частин першого екрану - це заголовок. Адже це перше за що чіпляється погляд користувача, який уперше опинився на сторінці. З цієї короткої пропозиції має бути зрозуміло, чим займається компанія і в чому її головна перевага. Насправді такий заголовок можна назвати оффером. А оффер це цінність вашого продукту для потенційного клієнта, виражена в короткій фразі. Чому потрібно купити саме у вас? Саме це питання має відповідати оффер. Звичайно, далі ми ще більше переконуватимемо людину залишити заявку, але перша цеглина в її голові закладається саме на цьому етапі.

Для заголовка важливо:

  • Корисність – те, що людина може отримати від вашого продукту. Часто корисність позначають дієсловом у наказовому способі: подаруйте, заощаджуйте, спробуйте, захистіть і т.д.
  • Унікальність - те, що відрізняє вас від інших компаній. Наприклад, у вас вигідніша ціна, ширша географія доставки, більш довга гарантія.
  • Ультраспецифічність, виражена в цифрах: скільки конкретно грошей людина заощадить, скільки днів зможе використовувати вашу програму безкоштовно, скільки хвилин чи годин займе доставка. Цифри в принципі привертають увагу, тому, якщо є можливість, краще використовувати їх у будь-якому заголовку.
  • Терміновість або обмеження часу. Люди швидше ухвалюють рішення, коли пропозиція має кінцевий термін дії. Тому вкажіть, до якого числа діє ваша унікальна акція.

Усі 4 компоненти використовувати, звичайно, необов'язково. Якщо ж якась важлива інформація не помістилася в заголовок, можна дописати її в підзаголовку.

Лід-форма. На першому екрані обов'язково має бути форма для збору контактів, щоб люди, які вже прийняли рішення до вас звернутися, могли б легко це зробити. Не перевантажуйте форму безліччю полів, залиште тільки найнеобхідніші, наприклад, ім'я та телефон. Якщо для якісної консультації потрібна ще якась інформація, її, звичайно, можна попросити, але врахуйте, що чим більше полів буде, тим більше клієнтів відваляться на етапі їх заповнення. Лід-форма може відкриватися за кнопкою із закликом до дії. Це коротка фраза з дієсловом, яка нагадує людині, що вона отримає після натискання на кнопку. Наприклад, заклики до дії можуть бути такими: Дізнатись ціну; Обговорити проект; Записатись на урок; Замовити; Викликати кур'єра; Залишити заявку; Спробувати безкоштовно і т.д.

Перший екран лендінгу

Основний блок контенту лендингу, що продає:

Основний блок контенту – це основна частина лендінгу. У ньому зазвичай розташовуються кілька блоків, які поступово переконують людину в унікальності та якості продукту та підводять його до покупки. Ось які варіанти блоків можна використовувати:

Загальний зміст продукту.

Тут можна описати основну ідею свого продукту: що ви пропонуєте, чим відрізняєтеся від інших подібних проектів. Особливо цей блок важливий, якщо товар чи послуга є новими для ринку. У цьому випадку із заголовка на першому екрані людям буде важко зрозуміти всю вашу концепцію.

Кому підійде продукт. Якщо в описі людина дізнається про себе, у неї складеться відчуття, що компанія розуміє її потреби, а продукт призначений спеціально для неї. Адже люди можуть мати різні завдання, різний рівень підготовки. І вони повинні розуміти, чи допоможете ви саме з їхньою проблемою.

Вигоди продукту

Якщо у заголовку та підзаголовку ми позначили головну вигоду, яку продукт принесе потенційному клієнту, то далі можна перерахувати переваги докладніше. Встаньте на бік клієнта та подумайте: як мій продукт може йому допомогти? Що турбує покупців? Які мають очікування?

Заклик до дії

Хоча заклик до дії був на першому екрані, не зайвим буде повторити його ще раз приблизно в середині сторінки. Особливо це актуально, якщо в структурі лендингу багато блоків: краще ще раз нагадати людині, яку цільову дію вона має зробити на сайті. До речі, заклик до дії необов'язково робити таким самим, як на початку. Навіть краще якщо він відрізнятиметься, адже так можна торкнутися різних потреб аудиторії.

Відгуки та подяки клієнтів

Люди набагато більше довіряють продуктам, які протестували інші покупці. Звичайно, відгукам, розміщеним на сайті компанії, вірять не так, як тим, що опубліковані на сторонніх майданчиках. Але й цю недовіру можна трохи згладити. Наприклад, відгуки можна публікувати у вигляді скріншота листування в месенджері. Або додавати фото та ім'я покупця. Або просити клієнтів записати відео або аудіовідгук. А подяки від юросіб краще публікувати на офіційних бланках із печаткою.

Партнери

До цього блоку додають логотипи відомих організацій, які співпрацюють з вами. Вони можуть бути як клієнтами компанії, так і спільно виконувати якісь завдання. У будь-якому разі наявність на сторінці відомих брендів позитивно впливатиме на довіру до компанії.

Портфоліо та кейси

Приклади робіт важливо показувати у багатьох сферах. Їхнє уявлення залежить від того, чим ви займаєтеся: десь можна просто показати фотографії готових проектів, а десь варто докладно розписати, що ви робили, з якими проблемами у процесі довелося зіткнутися і які результати ви отримали. Якщо це можливо, додайте до опису проекту цифри.

Сертифікати

У деяких сферах дуже важливою є документація та сертифікати, тому обов'язково варто додати цей блок до структури свого лендингу.

Тарифи та ціни

Якщо ви все ще вважаєте, що вказувати ціни на сайті необов'язково, то зараз ми спробуємо вас переконати. Відсутність цін може реально знижувати кількість звернень до компанії. Хтось подумає: "Значить тут дуже дорого". Хтось захоче дізнатися про ціни колись потім (ніколи). А хтось одразу піде на інший сайт, де вартість відкрито вказано. Навіть якщо у вас немає фіксованих цін, не зайвим буде позначити хоча б їхній порядок (ціни від…). Також можна продумати кілька тарифів з різним наповненням та відповідно з різними цінами. Або зробити калькулятор, де люди самі зможуть порахувати зразкову ціну під свої параметри.

Команда

Показувати живі обличчя людей, які працюють над проектом — тренд, що вже давно намітився. Особливо це важливо у галузях, де клієнтам потрібно безпосередньо стикатися з вашими співробітниками. Головне тут — не брати картинки з усміхненими іноземцями з фотостоків. Такі фото не підвищують довіру, а лише відштовхують людей.

Відповіді на запитання

У цьому блоці можна відповісти на типові питання, які ви часто чуєте під час спілкування з клієнтами. Це допоможе розвіяти сумніви, які залишилися у людей.

Футер лендінга

Що зазвичай розміщують у самому низу? Що людина хоче зробити після того, як прочитала всю інформацію і вже готова купити ваш чудовий продукт? Звичайно, якось зв'язатися з компанією. Тому наприкінці сайту зазвичай розміщують форму захоплення та контакти. Також можна додати посилання на свої сторінки у соцмережах. Це також підвищує довіру до компанії, адже якщо вона веде обліковий запис і спілкується з аудиторією, значить, швидше за все, це не фірма-одноденка і їй не все одно на репутацію.

футер лендінгу

Оптимізація контенту та розташування елементів

Ми розібрали всі елементи та блоки, які можуть бути на лендингу, але всі разом їх використовувати необов'язково. Перевантажувати свою сторінку текстом не варто. Іноді краще працюють невеликі посадкові, ніж ті, на яких розміщують повну інформацію про продукт.

А ось ще кілька порад щодо того, як краще оптимізувати все те, що буде на сайті:

  • Не намагайтеся здивувати користувачів неймовірним дизайном свого лендингу, що продає. Так, такі сторінки гарно виглядають у портфоліо студій розробників, але конверсія у них зазвичай не така вражаюча. При цьому популярні шаблони також краще не використовувати. Вони вже набридли і викликають відчуття, що ви недбало поставилися до створення сайту.
  • Кнопка із закликом до дії — це те, що має одразу впадати у вічі при погляді на сторінку. Для цього вона має бути контрастною по відношенню до фону, але при цьому поєднуватися із загальною гамою кольорів сторінки. Плюс, кнопка має бути досить великою, щоб людям було зручно натискати на неї, у тому числі й пальцем на маленькому екрані мобільного. А ще в дизайні краще не використовувати елементи, які формою можуть бути схожі на ваші кнопки, але ними не є. Це заплутає людей.
  • Зменшити кількість тексту можна за допомогою принципу "не розповідай, а показуй". Найкраще показати фотографії або розмістити коротке відео.
  • Намагайтеся не робити великих абзаців тексту, замість них краще додавати марковані списки. Так, інформація сприймається легше і сторінка не виглядає перевантаженою.
  • Не намагайтеся на одній сторінці відразу відпрацювати заперечення всіх сегментів вашої цільової аудиторії.
  • Набагато ефективніше зробити кілька посадкових сторінок під кожну аудиторію, ніж намагатися догодити всім. Так, такий підхід вимагатиме більше витрат, зате конверсія буде вищою.
  • Один блок не дорівнює один екран. Тобто необов'язково робити так, щоб кожен блок займав цілий екран. Якісь невеликі, наприклад, інформацію про партнерів або заклик до дії, можна зробити коротшим, і таким чином скоротити загальну довжину односторінника.

І ще кілька порад. Важлива порада для розробки структури лендингу, що продає, з високою конверсією — подивіться на сайти своїх конкурентів. Якщо оцінити кілька односторінників із вашої сфери можна помітити загальні тренди, які часто використовуються на ринку. Ну і не забувайте, що для отримання клієнтів лендинг потрібно просувати. Без цього про вас ніхто не дізнається. Тому на розробці посадкової сторінки вкладення розкрутки компанії не закінчуються.

Бажаєте отримати безкоштовну консультацію?
Інші новини
SEO
Google нарешті визнав, що помічені вебмастерами зміни в пошуковій видачі сайтів були пов'язані з оновленням пошукового алгоритму. Оновлення отримало назву «Quality Update». Вебмастера називали оновлення «фантомним».
Интернет-магазин
Розуміння намірів користувача та створення унікального і релевантного контенту - важливі як ніколи. Значення зворотних посилань продовжує знижуватися. Частка пошуків, вироблених з мобільних пристроїв, росте.
SEO
Ґуґл часто випускає оновлення своїх алгоритмів - від 500 до 600 змін щороку! Багато з них непомітні ні для сеошників, ні для користувачів. Але деякі були значні, викликали пертурбації в SERP та увійшли в аннали історії.