Зміни у контекстній рекламі AdWords
На початку жовтня 2017 року Google AdWords повідомив про внесення змін до своїх алгоритмів з метою підвищення ефективності контекстної реклами. Йдеться про збільшення перевитрати денного бюджету рекламної кампанії. Якщо раніше він становив 20%, то з 4 жовтня він збільшений до 100%. Тобто витрата за день може бути вдвічі більше щоденного бюджету, встановленого в налаштуваннях кампанії.
Як відомо, обсяг мережевого трафіку непостійний. У періоди спаду спостерігається "недобір" денного бюджету. Для того, щоб рекламодавець міг отримати максимум цільових відвідувачів і для компенсації недовитрати бюджету, рекламні оголошення показуються частіше в активні дні, і тоді можлива, навпаки, його перевитрата. За словами представників Google AdWords нововведення має на меті забезпечення гнучкості витрати бюджету в періоди коливань трафіку. Програма налаштована так, щоб витрати рекламодавця збільшувалися тільки в випадках підвищення ймовірності корисних кліків, тобто рівня конверсії. Новий алгоритм враховує багато факторів, в тому числі витрати за попередні періоди і щоденні коливання трафіку, і не допустить перевищення встановленого місячного бюджету. При збільшенні сумарних витрат за платіжний цикл проводиться кредитне коригування.
При аналізі даних змін слід зазначити, що:
- не можна відмовитися від функції перевитрати денного бюджету;
- не передбачена можливість установки місячного бюджету, але його можна встановити опосередковано: у якості денного бюджету слід записати величину, отриману діленням бажаного місячного бюджету на 30,4 (365/12 = 30,416666667 - середнє число днів у місяці);
- можна підкоригувати денний бюджет протягом місяця, при цьому алгоритм розрахує загальні витрати на період, що залишився, як добуток нового денного ліміту та кількості днів до кінця місяця;
- це нововведення не зачіпає роботу стратегії автоматичного призначення ставок.
Декількома днями раніше Google AdWords оголосив, що на сторінці «Транзакції» вилучено посилання «Активність кампанії». Дані по накопичених витратах і витратах до оплати були перенесені в розділ звітів, де тепер видаються також відомості про перевитрату бюджету.
Контекстна реклама Київ — це одна з спеціалізацій компанії «Лаймнет». У нас працюють досвідчені фахівці, які зможуть настроїти Вашу рекламну компанію для досягнення максимальної конверсії при ефективному використанні Вашого бюджету.